خبرهای داغ:
مثبت سوژه |

درآمدزایی ۱۳ میلیون تومانی برای زنان سرپرست خانوار به همت گروه جهادی شهید پورمجیب 

گروه جهادی شهید پورمجیب یکی از گروه های جهادی فعال و پای کار منطقه ۱۷ تهران است که توانسته برای  ۲۰ نفر از زنان بد سرپرست، بی سرپرست و نیازمند اشتغالزایی کند.
کد خبر: ۹۶۰۶۹۵۹
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱

«فاطمه حقیقی» مسئول گروه جهادی شهیدپورمجیب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت:  مدت ۴ سال است که کار جهادی را آغاز کرده ام و به لطف خداوند موفقیت‌هایی نیز به دست آورده‌ام. در ابتدا به منظور حمایت از زنان بی سرپرست و بدسرپرست و نیازمند با سرمایه شخصی ام کار خیاطی را در یک کارگاه کوچک با دو چرخ آغاز کردم و در حال حاضربه لطف خدا ۱۲ نفر در کارگاه خیاطی پایگاه و ۸ نفر در منزل مشغول به کار هستند و ماهانه ۱۰ تا ۱۳ میلیون درآمدزایی می کنند. 

وی در تشریح فعالیتهای گروه جهادی شهید پورمجیب عنوان کرد: در این پایگاه خدماتی نیز در راستای حمایت از خانواده، تشویق و ترغیب زوجین جوان به فرزندآوری ارائه می شود و به لطف الهی طی سالهای گذشته هزینه درمان ناباروری شش زوج پرداخت شدند و آنها صاحب اولاد شدند.

فرمانده پایگاه باب الحوائج (ع) همچنین گفت: هر پنجشنبه به منظور گرامی‌داشت یاد شهدای جنگ تحمیلی ۳۰۰ پرس غذای گرم در پایگاه پخت و بین ایتام توزیع می شود.  

حقیقی در ادامه افزود: ۷۵ خانواده  نیازمند در پایگاه باب الحوائج (ع) تحت پوشش هستند و به مناسبت‌های مختلف بسته های معیشتی و سبد کالا، کارت هدیه برای خرید پوشاک، لوازم التحریر و هزینه درمان و دارو و تهیه جهیزیه به آنان اهداء می شود.   

مسئول گروه جهادی شهید پور مجیب اضافه کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ۱۰۰ چادر رایگان دوخته و به نیازمندان اهدا شد و همچنین همزمان با عید قربان به همت گروه جهادی حبیب بن مظاهر، ۳ راس گوسفند ذبح خواهد شد. 

 وی در پایان از مسئولان خواستار کمک و حمایت به منظور تجهیز کارگاه خیاطی و اشتغالزایی تعداد بیشتری از زنان سرپرست خانوار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار